Vacature

Zoek jij een toffe baan in de kinderopvang?

Wij komen handen tekort!
Wij zoeken nieuwe pedagogisch medewerkers ( parttime en fulltime) voor de naschoolse opvang, maar ook in combinatie met onze Montessori peuterspeelzaal of kinderdagverblijven.

Over deze toffe job?

– Op groene locaties in Rotterdam Kralingen
– Gemiddeld 20 uur in de week
– Op de maan-, dinsdag en donderdag werken is een pre
– Meer of minder werken? We gaan graag met je in gesprek
– Vooral voor onze naschoolse opvang, maar een combi met onze kinderdagverblijven en Montessori peuterspeelzaal is ook mogelijk

De rode draad bij SKK: “huiselijkheid, samen beleven, ontdekken en elke dag buiten”

Op je werk is het voor alle kinderen iedere dag een feestje, er is altijd wat te beleven. Jij hebt hierbij een actieve rol. Zo organiseer je allerlei leuke activiteiten voor kinderen. Je neemt je collega’s mee in je enthousiasme en samen met je team organiseer je regelmatig sport- en spel-activiteiten, zowel binnen als buiten. Bij jou vervelen de kinderen zich nooit en beleven ze de mooiste avonturen!

Als je een combi maakt met de Montessori peuterspeelzaal leer je de peuters in de ochtend om het “zelf te doen” en in de middag zorg je er voor dat onze kinderen een avontuurlijke en sportieve middag hebben bij de leukste NSO in de Speeltuin van Kralingen.

Jouw collega’s zijn stuk voor stuk toppers. Er daar zijn we trots en zuinig op. Het ontbreekt dan ook zeker niet aan waardering. We willen gewoon graag dat je gelukkig bent in je werk. Zo simpel is het.

Verder bieden wij

Over jou ?

Simpel: je hebt een diploma waarmee je in de kinderopvang mag werken. Meer vragen we niet. (Voor de NSO mag dat overigens ook een diploma zijn op sport en spel gebied).
Want dat jij super enthousiast bent is al lang duidelijk. En dat je graag bij een kinderopvang werkt waar je je volop kunt ontwikkelen lijkt ons logisch!

Wil jij werken bij de leukste kinderopvang van Rotterdam?
Dan ontvangen wij graag je motivatie en CV!