Vacature

Vacature Conciërge/jongerenwerker

Wij komen handen tekort!

Wij zoeken een conciërge/jongerenwerker voor 6 tot 10 uur per week bij NSO de Speeltuin, locatie Assendelftstraat. Werkdagen in 40 schoolweken 2 of 3 middagen op maandag, dinsdag en/of donderdag van 15-18 uur. In alle schoolvakanties ben je vrij.

Wat verwachten we van je?

Je staat stevig in je schoenen en durft mensen/kinderen aan te spreken.

Je helpt bij het toezicht houden op het buitenspelen van de naschoolse opvang kinderen (4-12 jaar). Een deel van het buitenterrein is openbaar toegankelijk, we zoeken iemand die ervoor zorgt dat zowel de naschoolse opvang kinderen als de buurtkinderen op een prettige manier met elkaar omgaan en spelen.

Daarnaast houd je toezicht op het toegangsbeleid van het gebouw, zodat er geen onbevoegden naar binnen komen. De begeleiding en verzorging van de kinderen is in handen van vier pedagogisch medewerkers.

Profiel van de functie

Wil jij werken bij de leukste en groenste kinderopvang van Kralingen?
Stuur je sollicitatie met CV naar werkenbijskk@stkk.nl