Vacature kinderopvang

Vacature kinderopvang medewerker (roulerend)

Kom jij ons team versterken?

Ben jij dol op kinderen en heb je een diploma dat je kwalificeert voor het werken in de kinderopvang? SKK komt handjes tekort en is op zoek naar jou! Je bent omarmend, creatief en hebt een gezonde dosis lef. Je verzint de meest originele activiteiten en bezorgt de kinderen een onvergetelijke middag waarover ze hun ouders nog vaak zullen vertellen.

Als roulerend medewerker bij SKK is geen dag hetzelfde. Je werkt vooral op baby- en peutergroepen op één van onze kinderdagverblijflocaties, die op steenworp afstand van elkaar liggen in Kralingen en werkt op een mooie, lichte locatie met een prachtige tuin. Samen met je vaste collega’s zorg je ervoor dat de kinderen een fijne dag hebben en goed verzorgd worden. Je inzet wordt gewaardeerd, want zonder jou zouden de vaste collega’s nooit een dagje vrij hebben.

Hoe werken we bij Stichting Kinderopvang Kralingen?

Op onze locaties werken we met locatiemanagers. Zij zijn het aanspreekpunt voor ouders en medewerkers en zorgen ervoor dat de praktische zaken geregeld worden, zodat jullie aan niets anders je aandacht hoeven te besteden dan aan de kinderen. Onze groepshulp neemt veel taken uit handen. We stimuleren zelfstandigheid en initiatief en zullen je de ruimte bieden om je verder te ontwikkelen. Ook jij bent een belangrijk onderdeel van het team, dus ook van jou horen we graag wat er beter of anders kan.

Ben jij klaar om in de leukste en groenste kinderopvang van Kralingen te werken? Waar wacht je nog op, solliciteer nu op deze Vacature Kinderopvang!

Wat vragen wij?

Wil jij werken bij de leukste kinderopvang van Kralingen?
Dan ontvangen wij graag je motivatie en CV!