Vacature Kinderdagverblijf

Vacature Pedagogisch Medewerker Kinderdagverblijf

Wij zijn op zoek naar enthousiaste en creatieve toppers die ons team komen versterken!

SKK komt handjes tekort en is op zoek naar enthousiaste pedagogisch medewerkers voor onze baby- en peutergroepen op allebei onze locaties in hartje Kralingen. Jij bent iemand met een diploma waarmee je in de kinderopvang mag werken. Meer vragen we niet, want dat jij dolenthousiast bent, is voor ons duidelijk. Je werkt het liefst de hele dag met kleintjes en draait je hand niet om voor een leuke (knutsel)activiteit. Als jij er bent, is het voor alle kinderen een feestje. Aan jou om het cliché van ‘ze willen nooit meer naar huis’ waar te maken. Je bent een ondernemend type, vindt het leuk om een praatje te maken met de ouders van kinderen en bent een scoort een dikke tien in communicatie.
Voor jou is geen dag hetzelfde, jij blijft je elke dag ontwikkelen en groeit uit tot een waar kinderopvangtalent. Verder ben je een echte teamplayer: jij kunt feedback geven, maar bent ook een kei in feedback ontvangen. Ouders gedurende de dag op de hoogte houden van alle belevenissen van hun kroost is voor jou geen probleem, daar haal jij alleen maar plezier uit. Ook aan het begin en het einde van de dag maak je een praatje met de ouders.
Kom jij werken bij de allerleukste kinderopvang van Rotterdam? Solliciteer dan nu voor deze Vacature Kinderdagverblijf.

Wat vragen wij?

Wil jij werken bij de leukste en groenste kinderopvang van Kralingen?
Dan ontvangen wij graag je motivatie en CV!