Vacature

Vacature Pedagogisch Medewerker BSO

Wij zijn op zoek naar enthousiaste en creatieve toppers die ons team komen versterken!

stichting kinderopvang kralingen

SKK komt handjes tekort en is op zoek naar enthousiaste pedagogisch medewerkers voor de buitenschoolse opvang, waarbij elke dag met jou voor de kinderen een feestje is. Je bent de eerste die alle verhalen hoort van ‘juf of meester, weet je wat er nu weer is gebeurd op school?’ en mag een van de mooiste dingen die er zijn meemaken: de ontwikkeling van een kind.

Je organiseert met veel enthousiasme de leukste en meest originele activiteiten, zowel binnen als buiten. Je bent minimaal 15 uur per week beschikbaar (in ieder geval maandag-, dinsdag-, en donderdagmiddag) en hebt een diploma Pedagogisch werk, minimaal SPW3 of een sportopleiding (dit is een absolute must!).
Wat wij je bieden? Een hecht team dat als familie voelt, onbeperkt kopjes verse koffie en thee, waardering en veel schouderklopjes. En natuurlijk een salaris met een fijne bonusregeling. Want van schouderklopjes en waardering kun jij je huis natuurlijk niet betalen. Je bent een echte teamplayer die feedback kan geven en ontvangen en steekt je handen uit de mouwen. Nieuwe media is voor jou geen probleem: het is voor jou een feestje om de ouders tussendoor op de hoogte te houden van de fratsen die hun kinderen stiekem uithalen. Bij SKK ben je elke dag buiten en zijn er genoeg sport- en spelmogelijkheden, waardoor je even vergeet dat je in een drukke stad bent.

Ben jij klaar om de kinderen de tijd van hun leven te geven na een dagje school? Waar wacht je nog op? Solliciteer nu op deze vacature Pedagogisch Medewerker BSO!

Wat bieden wij?

Wat vragen wij?

stichting kinderopvang kralingen

Wil jij werken bij de leukste en groenste kinderopvang van Kralingen?
Dan ontvangen wij graag je motivatie en CV!