Vacature

Vacature sportactiviteitenbegeleider BSO

Wij zijn op zoek naar sportieve toppers die ons team komen versterken!

SKK komt handjes tekort en is op zoek naar een enthousiaste sportactiviteitenbegeleider voor de buitenschoolse opvang die kinderen een ware beleving kan meegeven op het sportveld of in de gymzaal. Je verzint de leukste activiteiten en één ding is zeker: bij jou vervelen de kinderen zich nooit. Sterker nog, ze willen nooit meer naar huis na een middagje rennen en vliegen met jou. Je bent graag buiten, maar draait je hand ook niet om voor een binnenactiviteit. Niet alleen op het veld, maar ook in het team ben jij een echte teamspeler. Je bent een kei in feedback geven, maar kan een beetje opbouwende kritiek ook wel waarderen. Je bruist van de energie en bent beschikbaar voor minimaal 15 uur per week (in ieder geval op maandag-, dinsdag-, en donderdagmiddag vanaf 14:00). Samen met de Pedagogisch Medewerkers haal je de kids uit school. Je neemt een groepje sportievelingen mee naar het sportveld of de gymzaal om hen uit te dagen na een lange schooldag en lekker samen te bewegen.

Voor nieuwe media draai jij je hand niet om, jij vindt het maar al te leuk om de ouders tussendoor op de hoogte te houden van wat hun kinderen uitspoken via het Ouderportaal. Je beschikt over een diploma Pedagogisch werk, Sport en bewegen (of een andere sportopleiding met niveau 3 of 4) of Activiteitenbegeleider (dit is een must!).

Ben jij klaar om de kinderen de tijd van hun leven te geven na een dagje school en kan je niet wachten om terecht te komen in een hecht team dat voelt als familie? Waar wacht je nog op? Solliciteren op deze vacature Sportactiviteitenbegeleider BSO!

Wat vragen wij?

Wil jij werken bij de leukste en sportiefste kinderopvang van Kralingen?
Dan ontvangen wij graag je motivatie en CV!