Vacatures Kinderopvang

Wij zijn op zoek naar toppers zoals jij!

Vacatures kinderopvang Rotterdam

Stichting Kinderopvang Kralingen blijft maar uitbreiden en daarom zijn we op zoek naar jou! Ben jij dol op kinderen en heb je een achtergrond als pedagogisch medewerker? Wil je terechtkomen in een team dat voelt als één grote familie, een team met liefdevolle aandacht voor de kinderen? Dan ben jij het talent dat wij zoeken!

Onze kinderopvang locaties in Rotterdam Kralingen zijn op zoek naar pedagogisch medewerkers voor de baby- en peutergroepen op onze twee kinderdagverblijven en de Buitenschoolse opvang (NSO de Speeltuin). Als pedagogisch medewerker binnen ons team draag je liefdevol de zorg voor de kinderen,  straal je plezier uit en communiceer je goed met ouders en collega’s.

Ben je enthousiast, niet vies van de handen uit de mouwen steken en is dit helemaal wie jij bent? Bekijk dan de openstaande vacatures voor ons kinderdagverblijf.

Roulerend medewerkers gezocht!

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent voor onze kinderopvang locaties! Ben jij degene die wij zoeken? Stuur een open sollicitatie.

Solliciteren voor een van onze vacatures in de kinderopvang kan gemakkelijk door contact met ons op te nemen. Staat jouw baan er nu niet tussen? Neem dan ook contact op. Wie weet hebben we binnenkort ook jouw droombaan…

We horen graag van je!