Vacatures Kinderopvang

Wij zijn op zoek naar toppers zoals jij!

Vacatures kinderopvang Rotterdam

SKK blijft maar uitbreiden en daarom zijn we op zoek naar jou! Ben jij dol op kinderen en heb je een achtergrond als pedagogisch medewerker? Wil je terechtkomen in een team dat voelt als één grote familie, een team met liefdevolle aandacht voor de kinderen? Dan ben jij het talent dat wij zoeken!

SKK is op zoek naar pedagogisch medewerkers voor de baby- en peutergroepen op onze twee kinderdagverblijven en de BSO. Als pegagogisch medewerker binnen ons team draag je liefdevol de zorg voor de kinderen,  straal je plezier uit en communiceer je goed met ouders en collega’s.

Ben je enthousiast, niet vies van de handen uit de mouwen steken en is dit helemaal wie jij bent? Bekijk dan de openstaande vacatures voor de kinderopvang.

Planning assistent gezocht!

Nieuwe planning assistent gezocht voor ons kantoor! Ben jij degene die wij zoeken?

Kinderopvang talent gezocht!

Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent voor onze kinderopvang locaties! Ben jij degene die wij zoeken? Stuur een open sollicitatie.

Kinderopvang stagiaire gezocht!

Nieuwe kinderopvang stagiaire gezocht voor onze kinderopvang locaties! Ben jij degene die wij zoeken?

Pedagogisch medewerker BSO gezocht!

Ben jij een creatieve duizendpoot, verzin je leuke activiteiten voor de kids en heb je een pedagogische achtergrond? SKK zoekt jou!

Roulerend medewerkers gezocht!

Pedagogisch Medewerker Kinderdagverblijf

Word jij onze nieuwe topper op de kinderopvang? SKK is op zoek naar jou!

Sportactiviteiten-
begeleider BSO gezocht!

Ben jij het sportieve talent dat kinderen een beleving meegeeft op het sportveld of in de gymzaal? We’re looking for you!

Huishoudelijk Medewerker gezocht!

Ben jij een huishoudelijk medewerker met hart voor je vak? Dan zijn we op zoek naar jou voor ons Kinderdagverblijf Marijke

Conciërge / jongerenwerker gezocht!

Voor onze locatie aan de Assendelftstraat (NSO de Speeltuin) zijn we op zoek naar een conciërge. Word jij onze nieuwe collega?

Vacature Pedagogisch Medewerker Kinderdagverblijf

Word jij onze nieuwe topper op de kinderopvang? SKK is op zoek naar jou!

Vacature BBL Werkend Leren

SKK heeft vanaf augustus 2022 twee nieuwe opleidingsplekken vrij! In een traject van 1,5 tot 3 jaar volg je de opleiding BBL-MBO Pedagogisch Medewerker (niveau 3/4)

Sportactiviteiten-
begeleider BSO gezocht!

Ben je er klaar voor om ons team te komen versterken? Solliciteren kan gemakkelijk door even contact met ons op te nemen. Waar wacht je nog op?