NSO de Speeltuin

Naschoolse opvang

Fijne en professionele opvang

Tijdens schoolweken tot 18.15 uur (te verlengen tot 18.30 uur), tijdens vakantie- en studiedagen hele dagopvang van 8.15 uur tot 18.15 uur (te verlengen tot 18.30 uur).
Het inkopen van alleen vakantieopvang en/of incidentele opvang tijdens studiedagen is ook mogelijk. In overleg kunnen er ook extra vakantiedagen ingekocht worden.

NSO de Speeltuin heeft twee locaties: locatie Honingerdijk en locatie Assendelftstraat.

Locatie Honingerdijk:
Op deze locatie zijn 6 groepen op leeftijd ingedeeld. Vier groepsruimtes van de jongste kinderen (4-7 jaar) bevinden zich in de blokhut op het terrein van Speeltuin Kralingen en in de zaal in het Speeltuingebouw.  Twee groepen met oudere kinderen (6-9 jaar) maken gebruik van het Scoutinggebouw, recht tegenover de Speeltuin

Locatie Assendelftstraat:
Op deze locatie zijn 2 groepen voor de oudste leeftijdsgroep (7+). De groepsruimtes bevinden zich in lokalen van de NPRS2, deze school is gestart per schooljaar 2021/2022. Kinderen die geplaatst zijn op locatie Assendelftstraat maken op woensdagen en vrijdagen in schoolweken, studiedagen en vakantiedagen gebruik van de locatie Honingerdijk, hoek Speeltuin.

Scholen

NSO de Speeltuin haalt kinderen lopend op bij de volgende scholen:

Kralingsche School (KS)
Montessori School Kralingen (MSK)
Nieuwe Park Rozenburgschool

Unieke buitenplek

NSO de Speeltuin bevindt zich op werkelijk unieke plekken in de wijk Kralingen. Locatie Honingerdijk ligt midden in het groen, hier maken de kinderen gebruik van Speeltuin Kralingen, het terrein van de Scouting van Olivier van Noort en de velden van Excelsior. Locatie Assendelftstraat beschikt over een prachtige gymzaal, speelzaal en grote hal. Het buitenterrein bestaat uit een schoolplein met daarnaast een omheind voetbalveld, tafeltennistafel, schommels en grasveld.

Buiten (activiteiten)

Er wordt gewerkt met een open deurenbeleid en aanbod van workshops. Kinderen mogen zelf kiezen waar zij welke activiteit gaan doen. Natuurlijk hoeft er niets, alles mag dus ook gewoon vrij spelen. Naast workshops als yoga, creatief bezig zijn, dans en toneel ligt het accent vooral op buitenspel, gymactiviteiten en sporttrainingen.

Aanspreekpunt

Monique van de Merwe
Locatiemanager
ma/di/do
m.merwe@stkk.nl

Oudercommissie
oc-nso@stkk.nl

Openingstijden naschoolse opvang

Naschoolse Opvang de Speeltuin is het hele jaar, met uitzondering van de nationale feestdagen, geopend.

De standaard openingstijd (pakket BASIS) van de locatie is tot 18.15 uur, pakket LAAT is tot 18.30 uur.

U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:

Pakket BASIS 52 weken (incl. schoolvakanties)

Pakket LAAT 52 weken (incl. schoolvakanties)

Pakket BASIS 40 weken (excl. schoolvakanties)

Pakket LAAT 40 weken (excl schoolvakanties)

Op studiedagen van de scholen gelden dezelfde openingstijden als op schoolvakantiedagen; van 8.15 uur tot 18.15 uur
Voor studiedagen meldt u uw kind aan via het ouderportaal, kopje agenda. Deze dagen worden achteraf extra gefactureerd.

De locaties van Stichting Kinderopvang Kralingen zijn in 2024 op de volgende dagen gesloten:
2e paasdag : Maandag 1 april
Hemelvaartsdag : Donderdag 9 mei
2e pinksterdag : Maandag 20 mei
Studiedag : Vrijdag 18 oktober
Sinterklaas : Donderdag 5 december, alle locaties sluiten om 16.00 uur
Kerstavond : Dinsdag 24 december, alle locaties sluiten om 16.00 uur
1ste Kerstdag : Woensdag 25 december
2de kerstdag : Donderdag 26 december
Oudejaarsdag : Dinsdag 31 december, alle locaties sluiten om 16.00 uur
Nieuwjaarsdag : Woensdag 1 januari 2025

Lustrum SKK : Donderdag 20 juni een feestelijke activiteit voor alle ouders in het Arboretum SKK 20 jaar! (de uitnodiging volgt nog)

Onze tarieven

Het uurtarief bij NSO DE SPEELTUIN bedraagt in 2024 € 9,30 voor 52 weken pakketten (inclusief schoolvakanties). Het uurtarief bij NSO DE SPEELTUIN bedraagt in 2024 € 11,66 voor 40 weken pakketten (inclusief schoolvakanties).

Klik hier voor een volledig overzicht van prijzen en pakketten voor de hele dagopvang voor 2024.

Kinderopvangtoeslag
Via www.toeslagen.nl kunt u de kinderopvangtoeslag van de belastingdienst aanvragen, hiervoor dient u ook het LRK nummer van NSO de Speeltuin in te vullen:

NSO de Speeltuin:  221585163
NSO de Speeltuin locatie Assendelftstraat: 217371292

Hulp nodig?
Heeft u hulp nodig bij het aanvragen van de kinderopvangtoeslag, maakt u dan een afspraak met Natasja Knappert 010 2409424.

Groepen

LOCATIE HONINGERDIJK

Ster (speeltuin terrein) | 4 – 7 jaar
ster@stkk.nl

Pluto (speeltuin terrein) | 4 – 7 jaar
pluto@stkk.nl

Maan (speeltuin terrein) | 4 – 7 jaar
maan@stkk.nl

Komeet (speeltuin terrein) | 7 – 9 jaar

komeet@stkk.nl

Raket ( scouting terrein) | 7 – 9 jaar
06 -16141372
raket@stkk.nl

Astronaut (scoutingterrein) | 7 – 9 jaar
astronaut@stkk.nl

LOCATIE ASSENDELFTSTRAAT

Grote Beer| 7- 12 jaar
grotebeer@stkk.nl

Kleine Beer | 7 – 12 jaar
kleinebeer@stkk.nl

Komen jullie langs voor een kennismaking?