Tarieven

tarieven

Omdat we van mening zijn dat ouders niet teveel willen betalen zijn onze tarieven scherp en bieden we bij onze kinderdagverblijven de mogelijkheid om te kiezen voor een pakket van 10 uur per dag.

Veel andere organisaties bieden alleen pakketten van meer dan 10 uur per dag aan terwijl ouders hier vaak geen gebruik van maken. Per dag een uur of meer extra betalen terwijl je dit niet afneemt resulteert in onnodige extra kosten.

Uiteraard kun je bij SKK, wanneer je daar wel gebruik van wilt maken,  ook kiezen uit een uitgebreider pakket van meer dan 10 uur per dag. Zo betaal je alleen wat jullie nodig hebben en ook daadwerkelijk afnemen.

Bekijk hiernaast de tarieven per locatie.

Kinderdagverblijf Marijke
Het uurtarief bij Kinderdagverblijf Marijke bedraagt in 2024 € 10,43. Tarieven zijn inclusief luiers en broodmaaltijd. Het uurtarief voor de pakketten inclusief de warme maaltijd bedraagt in 2024 €10,68. Tarieven Klik hier voor een volledig overzicht van prijzen en pakketten voor de hele dagopvang voor 2024.
NSO de Speeltuin

Het uurtarief bij NSO DE SPEELTUIN bedraagt in 2024 € 9,30 voor 52 weken pakketten (inclusief schoolvakanties). Het uurtarief bij NSO DE SPEELTUIN bedraagt in 2024 € 11,66 voor 40 weken pakketten.

Kinderdagverblijf Skippy

Het uurtarief bij Kinderdagverblijf Skippy bedraagt in 2024 €10,43. Tarieven zijn inclusief luiers en broodmaaltijd. Het uurtarief voor de pakketten inclusief een warme maaltijd bedragen voor 2024 €10,68.

Tarieven
Klik hier voor een volledig overzicht van prijzen en pakketten voor de hele dagopvang voor 2024.

Montessori peutergroep Kralingen
Het uurtarief bij de Montessori Peutergroep bedraagt in 2024 € 9,30. Klik hier voor een volledig overzicht van prijzen voor de MPK in 2024.

Hoeveel kost opvang?

Via onze rekentool kun je eenvoudig de netto kosten berekenen. Dit geeft een goede indicatie van de maandelijkse netto kosten die je kwijt bent aan opvang.

Kinderopvangtoeslag
Veel ouders ontvangen kinderopvangtoeslag. Deze toeslag kan aangevraagd worden via www.toeslagen.nl.

Bij het berekenen van de kinderopvangtoeslag wordt gevraagd om een LRK nummer. Deze nummers verschillen per locatie en vind je hieronder.

Kinderdagverblijf Marijke – 770078722
Kinderdagverblijf Skippy – 961976287
  Montessori Peutergroep Kralingen – 228890809
 Naschoolse Opvang de Speeltuin – 221585163
Naschoolse Opvang de Speeltuin
locatie Assendelftstraat – 217371292

Hulp nodig?
Heb je hulp nodig bij het aanvragen van de kinderopvangtoeslag en/of andere vragen met betrekking tot financiën, maak dan een afspraak met Natasja Knappert 010 2409424.