Kinderdagverblijf Skippy

Skippy

Fijne en professionele opvang

Kinderdagverblijf Skippy heeft vier groepen hele dagopvang van 7.30 – 18.30 uur. Het is ook mogelijk een kleiner pakket af te nemen (minimaal 10 uur per dag), zie voor de verschillende pakketten het tabblad openingstijden. . Er zijn twee babygroepen (0-2 jaar) en twee peutergroepen (2-4 jaar). Deze groepen, zgn horizontale groepen, zijn ingedeeld op leeftijd. In verband met de stabiliteit op de groepen en de emotionele veiligheid van de kinderen is de minimale afname van kinderopvang twee dagen per week.

Kinderdagverblijf Skippy bestaat uit een team van ruim 15 pedagogisch medewerkers, een locatiemanager en een huishoudelijk medewerkster.

Peutergym

Voldoende bewegen zorgt voor een goede conditie en het is goed voor de sociale ontwikkeling. SKK besteedt veel aandacht aan bewegen en biedt peutergym aan voor de peutergroepen. Onze sportleraar biedt deze bewegingslesjes samen met de vaste medewerker 1 a 2 keer per week aan!

Tuin en dakterras

Op de eerste verdieping hebben de babygroepen ieder twee slaapkamers en is er een aangrenzend dakterras. Op de begane grond beschikken de peutergroepen ieder over een verhoogd speelhuisje en is er directe toegang tot de avontuurlijke tuin. De groene, grote tuin heeft een moestuin en voldoende speelmogelijkheden.

Midden in Kralingen

Kinderdagverblijf Skippy is gelegen aan de Vredehofweg in het hart van Kralingen, midden tussen de (basis)scholen en dichtbij het Kralingse bos hetgeen zich goed leent voor leuke uitstapjes. Het is een kleinschalig kinderdagverblijf, gehuisvest in een uniek, historisch pand.

kinderopvang kralingen

Warme maaltijd

Kinderdagverblijf Skippy biedt dagelijks een warme maaltijd aan voor de ouders die dit willen voor hun kind. Ouders kunnen kiezen tussen een warme maaltijd of een broodmaaltijd. Met een warme maaltijd weet u als ouder zeker dat uw kind alle voedingsstoffen binnenkrijgt die het nodig heeft én verloopt de avondspits net wat rustiger.

Aanspreekpunt

Mirjam Bloem

Locatiemanager
ma/di/do

Openingstijden kinderdagverblijf

Kinderdagverblijf Skippy is het hele jaar, met uitzondering van de nationale feestdagen, geopend.

De standaard openingstijden zijn van 8.00 tot 18.00. Indien gewenst kunt u ook verlengde opvang afnemen, hieronder de diverse mogelijkheden:

Opening

Pakketnaam

8.00 – 18.00 uur

BASIS

7.30 – 18.00 uur

VROEG

8.00 – 18.30 uur

LAAT

7.30 – 18.30 uur

MAX

De locaties van Stichting Kinderopvang Kralingen zijn in 2024 op de volgende dagen gesloten:
2e paasdag : Maandag 1 april
Hemelvaartsdag : Donderdag 9 mei
2e pinksterdag : Maandag 20 mei
Studiedag : Vrijdag 18 oktober
Sinterklaas : Donderdag 5 december, alle locaties sluiten om 16.00 uur
Kerstavond : Dinsdag 24 december, alle locaties sluiten om 16.00 uur
1ste Kerstdag : Woensdag 25 december
2de kerstdag : Donderdag 26 december
Oudejaarsdag : Dinsdag 31 december, alle locaties sluiten om 16.00 uur
Nieuwjaarsdag : Woensdag 1 januari 2025

Lustrum SKK : Donderdag 20 juni een feestelijke activiteit voor alle ouders in het Arboretum SKK 20 jaar! (de uitnodiging volgt nog)

Onze tarieven

Bij onze kinderdagverblijven kan een pakket van 10 uur per dag afgenomen worden. Veel andere organisaties bieden alleen pakketten van meer dan 10 uur per dag aan terwijl ouders hier geen gebruik van maken. Wij bieden ouders de keuze om 10 uur per dag af te nemen of een uitgebreider pakket, zo betaalt u alleen wat u nodig heeft.

Het uurtarief bij Kinderdagverblijf Skippy bedraagt in 2024 € 10,43. Tarieven zijn inclusief luiers en broodmaaltijd. Het uurtarief voor de pakketten inclusief een warme maaltijd bedragen voor 2024 € 10,68.

Tarieven
Klik hier voor een volledig overzicht van prijzen en pakketten voor de hele dagopvang voor 2024.

Kinderopvangtoeslag
Via www.toeslagen.nl kunt u de kinderopvangtoeslag van de belastingdienst aanvragen, hiervoor dient u ook het LRK nummer 961976287 van Kinderdagverblijf Skippy in te vullen.

Hulp nodig?
Heeft u hulp nodig bij het aanvragen van de kinderopvangtoeslag, maakt u dan een afspraak met Natasja Knappert 010 2409424.

Groepen

Floddertje | 0 – 2 jaar

Pippeloentje | 0 – 2 jaar

Abeltje | 2 – 4 jaar

Otje | 2 – 4 jaar

Komen jullie langs voor een kennismaking?