5x waarom ouders kiezen voor Stichting Kinderopvang Kralingen

Een kinderopvang kiezen voor je kind kan een hele opgave zijn. Want hoe kies je de juiste plek? Waar moet je op letten bij het maken van een keuze? En wat zijn eigenlijk de kosten? Bij Stichting Kinderopvang Kralingen begrijpen we dat dit een lastige beslissing kan zijn en daarom zetten we graag fijne voordelen van onze organisatie op een rij. Zo nemen we misschien de eerste vragen al weg en helpen we in het maken van een keuze.

Kinderopvang kralingen

Geen onnodige kosten

Veel kinderdagverblijven bieden alleen pakketten aan van meer dan 10 uur per dag. Hierdoor betalen ouders vaak voor meer uren dan die ze daadwerkelijk gebruiken. Wij hebben gekozen voor verschillende pakketten. Zo betaal je alleen voor wat jullie nodig hebben! Dit zorgt er meteen voor dat wij in de meeste gevallen de goedkoopste organisatie van Kralingen zijn.

Ruime openingstijden

Onze locatie Kinderdagverblijf Marijke is geopend vanaf 7 uur, Kinderdagverblijf Skippy vanaf 7.30 uur. Zo kun je de kinderen, ook als je vroeg moet beginnen op je werk, gewoon brengen. Juist wat later thuis? Dat is ook geen probleem. Onze locaties zijn namelijk geopend tot 18:30 uur.

Lekker buitenspelen

Landelijk is een norm afgesproken voor de buitenruimte van een kinderopvang. Wij vinden buitenspelen ontzettend belangrijk en daarom hebben al onze locaties een buitenruimte die ruim 3 x zo groot is als deze landelijke norm. Bij ons wordt daarom dan ook veel buiten gespeeld!

Verschillende samenwerkingen

Bij SKK hebben we nauwe samenwerkingen met Speeltuin Kralingen, SBV Excelsior en Trompenburg Tuinen. Al deze prachtige (buiten)terreinen worden dagelijks gebruikt door onze kinderen voor veilig buitenspel.

Vertrouwde gezichten

Bij ons geen wisselende gezichten op de groepen. Iedere groep heeft vaste pedagogische medewerkers die al jarenlang voor SKK werken. Zo kennen de kinderen hun leidsters, maar zij kennen ook de kinderen door en door. Voor ouders geeft dit ook een vertrouwd gevoel, je laat je kind altijd achter bij een “bekende”.

Bij Stichting Kinderopvang Kralingen is het bijna leuker dan thuis! Maar wij snappen natuurlijk heel goed dat je dat eerst met eigen ogen wilt zien. Daarom maken we graag vrijblijvend kennis met jullie & helpen we bij de juiste keuze voor kinderopvang.